vineri, 25 decembrie 2009

pababibam. asa, ca de Craciun

Leapsa de la Cris de pe blog. Cine e mama lepselor, daca nu ea?


Wishlist pentru anul 2010:


- Sa iau bacul, si sa il iau cu note mari;
-Sa intru la facultate la buget. Deci sa iau admiterea cu nota mareeee:D
-Sa citesc toaaate cartile pe care mi le-am insemnat pe caietel;))
-Sa ajung teafara la AC/DC:xvaiii!
-Sa ii vad pe cei de la Metallica si sa apuc s-o si povestesc.
-Sa imi cumpar niste CD-uri ale unor formatii dragi.
-Sa invat sa am mai multa incredere;
-Sa ajung in Egipt. (Sau daca nu pot, macar sa mai merg o data cu fetele in Turcia)
-Sa primesc un trandafir din inima;
-Sa ma reapuc de sport(orice sport) sa scap de sedentarism;
-Sa slabesc 10 kg:)) (stiu ca imi veti spune ca exagerez, dar asta e)
-Sa cumpar toate cartile lui Cioran;
-Sa o ajut pe matusa mea cu tot ce are nevoie la engleza, sa poata sa plece cu bursa in Germania;
-Sa fiu prietena ta cea mai buna (stii tu care tu);
-Sa pot sa merg mai departe.



Si nu in ultimul raaand:D sa imi fac 2 tatuaje draguuutze:D

Un comentariu: