marți, 15 decembrie 2009

Azi.


Azi sunt trista. Daca ma intrebi, tu cititorule, de ce sunt trista probabil nu as avea un raspuns. Poate sunt trista doar pentru ca in zilele astea ma simt singura. Nu eu ma simt singura. Ceva din mine se simte singur. Fluturele care imi bate plamanii si stomacul se simte singur. Fluturele asta vrea pe cineva alaturi. Pe mine m-a pierdut, cu ceva timp in urma. Am incetat sa ii mai acord atentie si sa mai raspund urletelor lui. Si acum, e satul. E satul sa ma mai suporte. Pentru ca fluturele nu era obisnuit sa fie singur. Fluturele avea nevoie de companie. Dar poate acum se resemneaza... si ma face sa ma simt si eu singura.
Imi pare rau ca nu pot sa fiu aproape de tine. Imi pare rau ca din copilul vesel de odinioara, a ramas doar o ruina. O ruina? Nu. Nici macar atat. Sunt goala pe dinauntru. Sau poate doar eu vreau sa cred asta. Poate ca simt prea multe, si asta ma face sa cred ca sunt seaca. Dar nu... poate nu.
Imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu