duminică, 18 octombrie 2009

My first "leapsa":))

Hmm...azi am aflat si eu despre joculetul asta. So, am rugat-o pe Chris. sa imi trimita si mie un mic chestionar.

5 cărţi preferate: de Cioran: "Ingeri si sfinti", "Despre neajunsul de a te fi nascut", "Caiete 1" ; de Drumes "Invitatie la vals" si nu in ultimul rand, cartea mea preferata "Jurnalul Laurei Palmer".

5 melodii de suflet : hmmm. dificil:D. pai:
Queen- "In my defence"
Aerosmith- "Ain't that a bitch"
Paradise lost- "Faith divides us, death unites us"
Europe- "Dreamer"
Godsmack- "I stand alone"

Astea mi-au venit in cap pe moment. sunt fff multe.

5 persoane dragi [exceptând familia]: hmmm... greu. pai, in prezent, persoane dragi sunt Ada si Vlad. But I do care about so many persons...:)

5 filme pe care le-as vedea de n ori: "The bridges of Madison county", "Memories of a gheisa", "The gladiator", "August rush", "Meet Joe Black".

5 persoane publice pe care le admir: James Hetfield, Whitney Houston, Steven Tyler:x, Chad Michael Murray, si nu in ultimul raaand Kevin Costner.:D

5 locuri în care aş vrea să merg: Egipt(my first love), Japonia, Seattle, Sibiu si Baia Mare.

5 bloguri pe care le citesc zilnic: nu am:D (nu sunt 5, si nu le citesc zilnic).


Pasez la Ada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu