sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Back in black:D

Mda, nu am mai scris de mult pe aici. Nu prea mai am ce. Am primit o leapsa de la Eimali', deci tre' sa ma conformez. ACUM VINE...!

Sunt ... Raluca. O cireasa:DPutin ciudatzica, dar...ghinionu' tau!
As vrea ... sa fiu mai ambitzioasa. :) si mai perseverenta.
Pastrez ... orice lucru neinsemnat primit sau scris de cineva.
Mi-as fi dorit ... sa nu fi fost.
Nu-mi place ... sa fiu nevoita sa ma apar.
Ma tem ... ca o sa cedez nervos.
Aud ... sunete de lopeti.
Imi pare rau ... pentru multe lucruri pe care le-am facut inconstient
Imi plac ... fluturii si oile.
Nu sunt ... cum par.
Dansez ... pe cate-o sarma.
Cant ... mereu.
Niciodata ... nu vreau sa imi amintesc.
Rar ... sunt eu.
Plang cand privesc ... poze.
Nu-mi place de mine pentru ca ... nu sunt cum as dori.
Sunt confuza ... des, foarte des.
Am nevoie ... de o schimbare.
Ar trebui ... sa intorc spatele problemelor.



Pasez catre Cris!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu