vineri, 13 noiembrie 2009

Books.

Hehe. Am dispozitie pentru o leapsa, deci am furat una de pe blogul lui Chris. Here it comes!

1) ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecă?R: Cred ca Eminescu. (dar sa fie clar ca nu citesc tot ce am in biblioteca. imi procur singura cartile);
2) din ce carte ai mai multe exemplare?R: Din "Amintiri din copilarie" :-?
3) de ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezat în secret?R: hmmm. Nu, nu o sa spun Edward Cullen;)). Poate ca de Heathcliff ("La rascruce de vanturi").
4) ce carte ai citit cel mai des?R: "Jurnalul Laurei Palmer". (de N ori)
5) care era cartea ta preferată la 10 ani? Eram prea retarda. Citeam doar fabule, basme si Eminescu. M-am apucat de citit serios intr-a 8a.(long story).
6) care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?R: "Enigma Otiliei". Mie nu mi-a placut si punct.
7) care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?R:poate cartea de Tutea cu citate din aparitiile lui tv.
8)dacă ar trebui să obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?R: cartea de bune-maniere.
9) cine crezi că ar trebui să câştige premiul nobel pentru literatură?R: in afara de Cioran...hmm:) poate Jane Austen
10) ce carte ţi-ar plăcea să vezi ecranizată?R: "Dama cu camelii" de Dumas fiul
11) descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar.R: am murit si mi-au pus pe piept jurnalul Laurei.
12) care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?R: o, Doamne:D "Gheata", era scrisa de un rus si mi-a fost recomandata. Groaznica!
13) care e cartea cea mai dificilă pe care ai citit-o?R: cand am inceput sa citesc, am inceput cu Cioran. deci va dati seama ca stateam cu dictionarul langa mine:) nu ca acum nu as mai face-o.
14) preferi autorii francezi sau ruşi? Detest rusnacii.
15) shakespeare, milton, sau chaucer?R: spre rusinea mea, am citit doar Shakespeare.
16) ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?R: faptul ca uneori am atatea ganduri incat nu pot sa ma concentrez.
17) care e romanul tău favorit?R: o repet: "LA RASCRUCE DE VANTURI"
18) joci ceva?R: huh?:)) tenis, biliard, si nu in ultimul rand Remmi.
19) povestiri scurte, schiţe?R: :-? cred.
20) non-ficţiune?R: in principal.
21) scriitorul favorit?R: Cioran, oameni buni. Emil Cioran. poate si Eliade.
22) ce scriitor crezi că este supraevaluat?R: dunno.
23) ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?R: "Invitatie la vals" sau "Poezii" de Minulescu.
24) şi… acum ce citeşti?R: din pacate, "Morometii". o am de aproape o luna jumate.si pentru ca nu pot sa citesc mai mult de 3 pagini pe zi, ma impiedica sa ma apuc de lista cu carti pe care am "intreprins-o":))


Finish. Ia leapsa cine pofteste.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu